Click for More Info

Friday 10 February 2012

Wedding Lagiiiii....

Cuti hujung minggu baru ni aku balik Muar sebab ada wedding reception anak angkat Mak Uda aku, Jibon... dat's what everyone calls him..Actually nama betul dia Azizulazmi... sedap kan...  Jibon ni actually classmate cousin aku, An time skolah... he is an orphan... both his parents passed away... dia banyak spent time and stay kat rumah makcik aku... and semua family makcik aku treated him as part of the family.

The wedding reception was held on Feb 4 at Dewan Jubli Intan, Muar... the event started malam dalam kol 8.30pm camtu... aku gerak dari KL around 5pm... sampai Muar about half an hour before the event started.... Seronok malam tu sebab dapat jumpa all relatives dekat dan jauh... even my datuk saudara, uncles and aunties from Singapore came to attend the reception.  Event tu habis around 10.30pm, terus aku balik tido di Melaka... coz esok tu nak balik KL pulak to attend another wedding reception.... wedding laaaaaaagiiiiii... ngeh..ngeh...ngeh....

The Pelamin

Check dulu aku dok kat table mana

Hahahaha.. My makcik Ilah with her trademark... kikikikiki..

Meja aku and the food... food was by Mann Catering.. sedapppp... especially kuih tako dia tu.. canaz makan sampai 4 ...  ^_~

my princesses and i...

cousins reunion...

keberangkatan tiba kedua mempelai

majlis persandingan

mak aku aka tok tah yang ever ready standby senyum

makan beradap


 Congratulations To: 
Azizulazmi (Jibon) & Suraya Hanei

No comments: