Click for More Info

Thursday 9 February 2012

kalau dah perempuan

Hmmmm... kalo dah pompuan tu, pompuan la jugak...  Menda ni aku discover time aku tengah dok bersiap-siap nak pegi wedding kat Muar..

Cam biasa anak dara kenit si Canaz ni memang suka la main barang-barang skin care aku... tup-tup dia leh capai lak make-up pouch aku...bukan takat geledah pouch tu, siap keluarkan bedak, lipstick segala... dalam aku leka-leka bersiap sambil packing baju, tetiba aku nampak dak tecit ni palit lipstick aku kat bibir dia okeh... alahaiiiiiii anak mama...... tunggu la ko besar sket dek.... sekarang ni pon si yasmine dah sibuk nak share make-up aku... kejap-kejap mintak lipstick... kejap lagi kang mintak bedak.... lepas tu kang mintak perfume pulak... alahaiiii anak omakkkkkkk....




Yang ini pulak sekarang ni aduhaiiii semakin degil, nakal, mulut kuat menjawab daaannnnn..... sakan nak bergaya.... pastu asekla menyanyi jek kejanya.... favourite song dia lagu Selena Gomez tu.. I Love You Like A Love Song....  pc kat bilik aku tu, pantang lepa... sure dia on-nyer dan layan cd Alvin and the Chipmunks..... padanlah molot tu banyak cakap cam chipmunks... hahahahaha... ya ampun Yasmine... hehehehehehe.......

No comments: