Click for More Info

Tuesday 17 January 2012

Ombak Rindu


Ombak Rindu... pada aku filem melayu yang paling hit la for 2011.... and i'm sure ramai especially peminat-peminat Aaron Aziz akan tengok filem ni.... aku pon tak ketinggalan wehhhh...hahahahaa....

Ingat lagi tayangan pertama filem ni was on Dec 1.  Aku ngan opismet aku punyalah nak tengok citer nih, sanggup tuuu... pi beli tiket time lunch hour tuk show on Friday, Dec 3. Beratur panjang sehhh.... bila pusing belakang aku tengok sumer fomfuan-fomfuan gomen berbaju batik beratur nk beli tiket OR okeh....Alhamdulillah... we've got our seats... walopon front row okeh... janji dapat tengok citer tu... Overalll aku puas la dok depan tu... dapat tahtap muka Aaron Aziz besau-besau kat skrin tu.. hahahahhaa...

Ok.. apa yang aku nak persoalkan kat sini, korang rasa seswai ke korang g tengok citer tu ngan bawak anak pinak korang skali...???? pada aku citer tu sangat tak seswai bawak bebudak okeh.... ko tau la jalan citer filem tu camne kan... ada scene kat disco... ada scene kat ranjang yang banyak... korang rasa seswai ke anak-anak korang yang sedang membesar tu tengok filem tu?  Fikir-fikirkan lah....

p/s:  Dvd OR dah release... harus wajib aku membeli...

2 comments:

ShaFiza said...

Haha.. aku pun sanggup beb beratur awal2 beli tiket.. Jatuh chenta sama Aaron Aziz!! hehe..

Zareene Saifuddin said...

Fiza,
Hahahaha... sama la kita babe...