Click for More Info

Thursday 22 December 2011

Let's Go to the ZOO

Ini pulak kisah cuti Awal Muharam hari tu....anak sedara aku si Zahra tu.. sibuk suh ibu dia ajak Yasmine g zoo... Actually lamaaaaa dah aku plan nak bawak anak-anak aku g zoo.. tapi tak penahnya plan aku tu menjadik... since SIL aku dah ajak, kitorang pon ON jek la.. hehehehe

Kalo tak silap kitorang janji jumpa kat zoo dalam kol 8am ke 9am camtu... kemain eksaited lagi yasmine bila dapat jumpa zahra... haihhhh la budak berdua tuuuu... kalo dah jumpa..... hmmm.. memanglah... tak boleh dikawal.. hehehehe... Canaz gak yang menten dok diam dalam stroller... takut ke enjoy ke aku pon tatau.. hahahaha...

sementara tunggu nak masuk zoo...

posing dulu.. sebagai bukti pi Zoo Negara.. hahahaha... Alahai.. tingginya si izyan nih.. sampai tak nampak muka tuan belog kat belakang tu ha....ke ko yang bonzai zareene oi... hahhahaa...

All of us kat dalam tram

flamingos

ala.. ini takkan la korang tatau... harimau belang.. omputih panggil T.I.G.E.R = Tiger.. ekekekekeke

Mouse dear.. cakap melayunya adalah pelanduk..

the kids..

kan aku dah kata.. budak duorang ni bukan boleh jumpa, kalo jumpa je meymey diluar kawalan la jawab eh...

Orang utan @ Planet Ape

Tengok animal show... tade seat.. terpaksalah berdiri...

Nah topi Smurf yang sempat yasmine paw cikwet dia...

Kitorang keluar dari zoo tu dalam kol 11.30am ke kol 12pm camtu la... terus balik rumah... fenat oiiiii... lunch pon men tapau jek... sampai rumah, lunch dan terus zzzzzz..... mak bapak anak.. sama jek... hahahahha...

No comments: