Click for More Info

Tuesday 11 October 2011

Makan-Makan Canaz's 2nd Birthday

Jumaat baru ni SIL aku dari Kulim mai tidoq rumah aku sebab anak dia nak konvo hari Ahad nanti.. Since dorang nak datang, makanya aku and hubby pon plan nak bat makan-makan sempena bday Canaz 24 September ari tu..

Menu malam tu nasik putih lauk padrik ayam, daging masak merah, tomyam, sambal udang+petai, sayur, pizza dan kek..... bday party.. mustilah ada kek kan... hehehehehe... antara yang hadir memeriahkan pulak family kak chik (SIL aku dari Kulim tu), family Wet (adik ipar aku), mak and adik lelaki aku... Owh yer.... menu malam tu semuanya beli kecuali nasik & sayur aku masak... hehehehe.. tak larat seyyyy.... nak masak banyak-banyak.. itupon SIL aku dok komplen aku ni asek masak bagi depa makan.. tapi aku tak makan pon.. hehehhehehe... mak diet nyah... (^_~) hehheheehe... silalah layan gambo yek....

Semua pakat amek gambo ngan mak ngah.. posing ngan baju pressie dari mak ngah... dah cam uniform Smart Reader dah aku tengok.... hahahahahhaa....

birthday cake Canaz... kek ni la yang haku baham malam tu... sib baik berat tak naik... *phew*


juadah malam tu

3 stooges yang menghiruk pikuk kan rumah...

candle blowing session.... 'happy birthday to you.. happy birthday to you... happy birthday to Canaz... happy birthday to youuuuuuuu'

birthday girl yang independant... makan sendiri takmo orang suapkan... bagus adik...

No comments: