Click for More Info

Friday, 14 October 2011

CMA: Day 14

Hari Ahad ~ 49.8kg
Hari Isnin --> Khamis ~ 50kg
Hari Jumaat ~ 50.5kg

hua.... aku adalah bengang okeh... scale kat timbang tu koi naik ja... padahal aku jaga pemakanan aku...

dan oleh kerana aku bengang ngan berat aku hari ni, maka hari ni adalah hari aku makan-makan... breakfast aku makan kuih 3 ketul.. kol 10am, aku makan sup ayam... dan lunch aku... ini diaaaaaaaaaaaaaa......














Rojak dan Cendol...

Dulu rojak ni sedap.. tapi sekarang kenapa rasa cam hampeh ek??? dah la takde tempe timun.. dulu ada.. pastu kuah dia cair berair lak tu.. dulu pekat... hmmm... dah la malas aku nak komplen pasal rojak nih... dah, aku nak pi buang lebihan rojak yang tak sedap nih.. pastu nak baca buku citer yang baru beli ari tu... Confession of a Shopaholic by Sophie Kinsella... omputih gittew you... awwww...

2 comments:

zarin said...

diet ke babe? klakar la u ni :D

Zareene Saifuddin said...

zarin,
ha'ah.. gigih mendiet sebab berat dah naik.. tapi diet pon berat naik jugak.. camne???