Click for More Info

Wednesday 24 September 2014

Masak-Masak Hujung Minggu

Aku ni jarang masak kalau weekdays.... sebabnya aku tak makan malam... Pakdin pun sama... kalau makan pun yang simple-simple cam sandwich camtu... Anak-anak pun depends... kalau dorang nak makan, then aku masak.... bukan apa... kang kalo aku main masak je kang skali anak-anak tak nak makan, chef jugak yang sentap kan??? 

Ni weekend bila ntah aku teringin beno nak masak salted egg crab ni... kalo cakap melayunya ketam telur masin.  Untuk sekian kalinya impian aku menjadi kenyataan... alhamdulillah... Pakdin suka... dia cakap sedap uols.... terus kak ton berada di awang-awangan..... hahahahahaha.... 

Tadaaaaaaaaaa
Presentinggggg.... my ketam telo masin...



digandingkan dengan sup sawi, bawal goreng dan sambal tomato *lapailo*