Click for More Info

Thursday 25 September 2014

Gathering Raya 2014

Aku ni jarang bat makan-makan kat rumah... bukan apa... sebab aku ni tak reti kalau nak masak tuk ramai orang makan ni...   Tapi bila cousin aku Annie kata dia nak datang raya rumah aku, so why not aku invite semua cousin aku skali kan... Tapi last minute ramai yang tak confirm... so, aku extend invitation to kengkawan aku la... sebab makanan dah order kan.... 

Aku just jemput my close officemates and kawan aku yang tinggal nearby.  Menu malam tu nasi dagang Terengganu, mee Bandung, talam tokyo, nugget, kuih muih dan air mojito.  Ismar bawak keropok lekor, Johan bawak buah langsat and Muna bawak satay beijing... 









Alhamdulillah... we had a great time walaupun aku tak dapat nak layan semua orang personally... In fact aku tak dapat nak snap banyak gambar pun... 

No comments: