Click for More Info

Wednesday 3 September 2014

Jumpa Kawan Lama & COD Rempah Mee Bandung

Since kitorang balik KL awal dari yang dirancangkan, maka cuti raya masih ada 2 hari untuk di-enjoy-kan.... Tapi sebelum tu aku consult Pakdin dulu samada nak cancel cuti and kerja or cuti jer... Pakdin suggest aku cuti jer... hihiih... so, dapatlah kitorang dating dan buat apa yang patut.

Dah cuti tu, terus arrange ngan Niza Baron tuk hantar order dia sebab dia nak bawak some ke Langkawi.  Actually Niza ni aku dah kenal lama since zaman fotopages lagi... started with geram tengok anak dara dia si Sofia tu... We even met each other in person waktu aku pi London in 2012 dulu...

Alhamdulillah... ada rezeki nak jumpa Niza lagi... last kitorang jumpa 2 tahun lepas... 2 bulan lepas aku balik dari London.  Sofia ngan Yohan pun dah besar.... comel...  hope to see you again Niza... and terima kasih ye sudi beli pes mee bandung Muar... hmm... pasal pes mee bandung ni citer kat next entry ye... ^_^


till we meet again, Niza Baron



No comments: