Click for More Info

Monday 9 December 2013

Malam Apresiasi Fakulti 2013

15 November yang lepas, ofis aku bat annual dinner... kali ni buat kat Avillion Admiral Cove, PD.  Memandangkan aku tak pernah join sejak dibuat luar Fakulti, so kali ni aku decide to join..

Memula plan nak gerak dari rumah kol 3pm... haremmmm.... kol 5petang kitorang baru keluar tol Kajang eh... sampai PD kol 6.15pm camtu... sempatlah anak-anak mandi pool... aku dok bilik jer.. sibuk iron baju nak pakai tuk dinner malam tu.

view bilik kitorang

Tema dinner tahun ni Arabian Night... and ada artis undangan lak tu... Mawi.. tapi nyanyi 1 lagu jek... biasalah... bajet... kang suh nyanyi banyak lagu kang banyak lak nak membayonye khen.... Pakdin and the girls stay sampai VIP balik... Start je acara lucky draw dorang balik bilik... shahnaz sibuk ajak balik... luckily malam tu ada citer Shrek kat TV3.  Geram tol time lucky draw tu.. nombor yang naik sipi-sipi jek ngan nombor aku... nampak sangat tak bertuah kan... T___T






Next morning ada acara senamrobik.. aku dapat join kejap jer... sebab bangun lambat.. hahahaha... then gi breakfast... lepas jek breakfast, anak-anak nak mandi pool.... okeh.. silakan anak-anakku... memula aku malas nak berendam dalam tu... tapi dah Shahnaz ditinggalkan dek kakak dia yang seronok jumpa kawan, maka terpaksalah aku tukar baju dan berendam gak... 

on the way ke coffee house untuk breakfast



my angels...




Lepas mandi,  naik bilik bersiap tuk balik... sebelum balik lunch kat McD PD dulu... On the way balik, hujan lebat gila start dari Bangi hingga ke Seri Kembangan kot??  Maka plan nak ke KL tengok Autoshow di-divert-kan ke Alamanda....bawak anak-anak tengok citer Free Birds...  

No comments: