Click for More Info

Thursday 5 December 2013

Congratulations, Yasmine Suraya

Sungguh aku tak sangka.  Dua minggu sebelum cuti sekolah, Yasmine banyak ponteng sekolah sebab aku demam teruk...takde orang nak hantar & jemput dia balik sekolah.  Baba dia pulak bizi siapkan thesis..

Minggu terakhir tu barulah Yasmine gi sekolah cam biasa... Dalam kereta, balik dari sekolah agama, Yasmine bagitau aku yang esok cikgu dia suh bawak bekal sebab diorang nak gi UPM.  Aku tanya dia nak gi UPM untuk apa and Yasmine jawab ada field trip katanya... iyer jerr ko nih.... Lepas solat maghrib dia tunjuk surat yang suh gi UPM tu... Sungguh aku tak sangka... almaklumlah.. Yasmine ni kalau kat rumah, liat sungguh nak suh dia bat exercise... memang tak expect pon dia akan dapat anugerah pelajar cemerlang nih... papepun syukur Alhamdulillah... keep up the good work, Yasmine...





No comments: