Click for More Info

Tuesday 6 November 2012

Aussie Dinner

Phewww... lamanya I tak update my blog kan... sorry uols.. i've been so busy ever since i have a new boss... now bila ada free time yang sikit-sikit tu leh la i update my blog yang tak seberapa nih..

Few months back, I purchased a Fontana Cafe deal from Groupon...  It was a steak deal at RM25 for 2 pax..murah kan....????  so, few weeks ago, dek kerana malas nak masak for dinner, kami redeemed la voucher tersebut...
*pic googled

interior Fontana Cafe

chiller tempat depa store all their breads and beef patties

Deal ni not inclusive of drinks... so I opted for Rump Steak tapi takde la pulak.. stock daging depa tak sampai lagi... so I changed to Sirloin steak and hubby took lamb chop.  For the girls we ordered Fish n' Chips... Overall oklah food dia... cuma fish n chips tu jek la.. tepung dia dah rupa cam tepung yang orang dok buat udang goreng tepung tu.. dah la tu.. sedikit hangus.. tapi, the fish fillet tak masak..  Other than that, we ordered ice-cream for desert tuk my anak dara...

anak daraku...

Canaz stress makanan lambat sampai... hahahaa...

These are our order...

According to my hubby, his mashed potato tu tak sedap... cam rasa roti dia kata... I believed that the mixture is not balance... Mine sedap.. especially the garlic butter tu...

inilah gelagat anak-anakku bila habis makan... buat kedai ni cam makpak depa ada syer besaq...


No comments: