Click for More Info

Tuesday 11 September 2012

Aidilfitri 2012 - Part 2

Biasanya pada hari raya aidilfitri yang kedua, kami semua akan ikut ayah mertua aku ke perhimpunan keluarga Tok Nai Din... ini susur galur keturunan FIL aku la... this time bat kat Alor Setar.


Sorry ye takde gambo time family gathering tu coz venue tu tak seswai... dewan kecik.. tapi yang hadir ramai... sangatlah tidak selesa... even aku sefamily tak tunggu lama.. tak sampai 10 minit kitorang sampai, terus husband aku ajak makan kat tempat lain.. maka ke pijahat la kami... then from Alor Setar, sebelum balik rumah PIL aku, kitorang gi beraya rumah pakteh, adik MIL aku kat Teroi..

Owh.. something happen hari ni.. (pun aku x captured gambo)... tanpa sengaja, aku tersepitkan kepala canaz kat cermin tingkap belakang keta... camni... kitorang time tu memang dah bersiap sedia nak keluar ke Alor Setar tuk attend family gathering tu.. then, husband aku suh aku reverse keta sebab dia nak alih keta ayah masuk garaj.  Time tu enjin keta aku tengah warm up.. cermin tingkap semua turun sebab nak keluarkan haba panas dari dalam kereta tu.. dalam aku tengah fikirkan cemana nak keluarkan keta, sambil naikkan semua cermin keta, Yasmine sibuk melambai-lambai si Zahra... bila yasmine berundur dari tingkap keta tu, baru aku perasan yang kepala Canaz dah stuck kat cermin tu... adehhh... laki aku jerit2 warning aku dari luar pon aku tak dengar okehhh... so, cepat-cepat aku turunkan cermin tu then dapatkan Canaz.. budak tu dah menangis2 dah... cek-cek alhamdulillah.. takde pape... hmm... kalo tak dah keluar metro dah berita bertajuk 'Anak tersepit gara-gara kelalaian ibu'.. hehehehe... hmm.. telinga ni tahan jek la dengan bebelan husband aku...

No comments: