Click for More Info

Monday 4 June 2012

Kelas Kerastangan

Dah pon start cuti sekolah kan... hmm... aku pon relax la sket... xdelah nak rushing masa pepagi kejut yasmine bangun mandi and bersiap tuk gi skolah... jalan nak gi opis pon tak jam sangat..  Cuti sekolah dua minggu ni korang bawak anak-anak korang gi jenjalan mana?  Aku dah takde cuti.. plus bajet nak gi holiday pon dah abesss..

Isnin baru ni, sekolah yasmine ada bat kelas art & craft... alahai... kelas tu sehari jek..dari kol 9am - 2pm.  Yasmine mintak nak join kelas ni.. memula aku cam kureng la nak bagi dia join.. tapi bila pikirkan tahun ni final year dia kat centre tu, bersama dengan approval laki aku, aku pon sign up kan la dia... kemain sukak lagi si yasmine. 

dapat art kit and bag skali... eh... terselit pulak kepala si kenit nih...

These are the crafts that she made during the art and craft class.  Sorry la ye.. some of the craft tu dah ditanggalkan dek Yasmine...

No comments: