Click for More Info

Thursday 21 June 2012

Aktitivit Babah's Day

On June 16th, the actual day for father's day celebration, we went to Bangi for hubby's event.  Ada perjumpaan YB Menteri KPKT dengan penjawat awam KPKT.  Ada sukaneka jugak..

Pagi tu lepas breakfast kat Mat Top Briyani Gam, terus la kami menapak ke Taman Tasik Cempaka tuk event tu.  Elok kitorang sampai, YB Menteri pon sampai.. Apart from sukaneka, dorang ada lucky draw and sesi makan buahan tempatan.   Bau durian ya ampunnn... harumnya menurusk idungku... tapi aku xder rejeki... sebab doyang yang berbakul-bakul tu dah abih dah... :(  yang ada watermelon ngan pineapple... takmo lah aku.. cheh! memilih la pulak... lantak arrr kan... hehehehe



Yasmine masuk acara rebut gula-gula... saja suh dia join... just nak dia to have some fun... kalau tak, apa tujuan gi event tu khennnn??  Dia seronok la jugak.. cuma dia tak suka orang dok tolak-tolak dia... gittewlah anak aku tu.. dia mana reti berebut... tapi kalo ngan adik dia, dia fedulik hapa...


getting ready for the race.. hahaha.. race la sangat...



Lepas tu kitorang just duduk melepak jer kat khemah sambil husband aku sembang ngan opismet dia... actually aku nak join sukaneka tu... tapi canaz tido la plak... haih la canaz nih...  kitorang lepak kat situ sampai kol 12pm.. then terus balik rumah... lunch kami pada hari itu ditaja oleh Syed Bistro dan KPKT... selamat aku takyah masak... hahahhaa... dasar M.. ^_^


ketua kantor husband aku..

officemates and bosses kat opis husband aku.. eh, boss husband aku yang belah kanan sekali tu ada
iras-iras bos aku la...

aku kan.. suka tau tengok anak opismet husband aku nih dah la badan dia pon sedap-sedap... pastu bila makan, lepas sesuap, sesuap lagi... seronok tengok dia makan bersungguh-sungguh...

sempat lagi cik kak ni singgah main kat playground..

No comments: