Click for More Info

Tuesday 8 May 2012

Yasmine's Movie Day

Wiken baru ni, kitorang eh silap... husband aku.. sebab dia yang keluar modal.. hehehehehe... tunaikan hajat Yasmine nak tengok wayang cerita The Marvel Avengers.  Dari previous week dia nak tengok.. so, this week husband aku fullfilled her wish.  Apa lagi suka lah anak dara ai tu.. hehehee...


Actually aku ni bukan lah fan marvel heroes ni.. mak dah plan awal-awal dah.. masuk jek movie hall tu aku memang nak tido.. ai tak kira... memula masuk movie hall tu memang aku tunaikan hasrat aku tuk tido...tapi tak sampai seminit, aku bukak mata balik.. try layan citer tu.. skali eh, cam best la pulak.. tambah-tambah hero dia hemsem...nak-nak si Captain America ngan Iron Man tu...hahahahaha... finally, aku layan citer tu sampai habis sey... Yasmine seronok dapat tengok citer tu... mak dia pon sama... sebab 1) hero hemsem 2) dapat tengok ngan aman coz Canaz tido...

hero-hero pojaanku... ahaks..

Aku sampai termimpi-mimpi uols... mimpi Captain America tu syiok kat aku.. hahahaha... bila bagi tau kat husband aku, dia kata aku ni tahapahapa... hahahaha....*jeleslettew*

No comments: