Click for More Info

Thursday 2 February 2012

Makan Besar

Apa aktiviti korang cuti Tahun Baru Cina baru-baru ni?  Husband aku bat makan-makan besar hari first raya cina ari tu..... ajak kengkawan dia... makan besar?? eh, cam kitorang lak yang celebrate CNY kan??? hahhahaha... neber-neber ca ya nun alif aku pon xde bat party-party sempena CNY nih, kitorang lak yang lelebih.. hahahaha... gasak arrr.. hihihihhi...

Theme makan-makan kitorang adalah pot luck... hehehehe.. theme yang Muna tak suka... sorry ek Muna.. len kali kita suruh din bat bbq lak... hehehehehehe... On my part, aku serve signature dish aku.. pehhh... tak hagak-hagak... signature dish tu... apa ko ingat ko ni taraf chef ke zareene oiiiiii????  Ala.. tapi kira oklah.. aku kan chef tuk family shommelll aku.... hehehehehe.. ok.. malam tu aku serve spaghetti carbonara as main dish dan tiramisu sebagai dessert and orange juice untuk cuci tekak...Kengkawan husband aku, Mat Besi bawak roti jala... Rizo bawak ice-cream... bertambah juadah tuk dessert, Muna bawak kepsi and Nizam bawak satay...



ntah apalah dua bradik ni sembang ngan saori.. and saori pon rajin melayan these two girls..
Dah selesai episod membaham kat dalam rumah, kaum adam ni pi sambung plak episod berasap berborak kan laman rumah pulak... Dalam kol 12am, semua beransur balik.. except for Muna yang balik awal sebab both dia and Saori tak rehat lagi after long flight back to KL... Papepon, thanks for coming ye korang... Hope korang satisfied with the meal that we served.

thanks for coming, saori.. till we meet again..

Loving couple...


note:  pada sapa yang tekak taraf kaygeedotcom tu, ni aku nak bagitau sket.. kalo ko rasa ada food yang tak kena ngan tekak ko, xyah la makan food tu... and tak payah la ko nak keluarkan statement yang menyentap hati orang yang masak tu... macam la ko tu hebat sangat... phd!

*fuhhh.. lega rasanya dapat luahkan apa yang terbuku*

4 comments:

isal said...

bestkan buat aktiviti makan2

Zareene Saifuddin said...

memang best tapi yang tak best kalo yang datang tu adalah dari golongan mulut longkang & phd... :(

syah9997 said...

susah gak kan kalu ade kwn yg cam gitu kan ..xnak mkn sudah ler ...

Zareene Saifuddin said...

min, tau xper... dah la cenggitu.. even my other guests pon perasan yg orang tu asek la dok condemn aku... damn sungguh dia tu...haktuih...