Click for More Info

Friday 28 October 2011

Pembuli Jalanan & Get Well Soon, Atok....

Sebaik dapat phone call dari mak aku, maka our wiken plans pon bertukar sket... instead of nak berjalan lagi kat IPC and The Curve, kami terpaksa balik rumah terus tuk pack baju... then gi tempah baju yasmine kat bangi... owh.. yasmine akan jadik flower girl during wedding cousin aku on 25th November nanti... while aku kat tailor, dear hubby gi fetch adik aku kat UKM...

Situasi kat dalam keta pulak, Canaz cam biasa lah.. dia nak melasak sama cam kat rumah.. adeh... kakak pulak terpaksa dok kat carseat si Canaz nih.. bila Yasmine dah dok situ, dia pulak sibuk datang tuk membuli Yasmine... adoiyaii.. adik... adik....

Kami sampai Muar around 7pm... alhamdulillah.. still sempat lagi tuk visit atuk aku kat CCU.  Menurut cerita cousins and mak aku, atok aku kena stroke and jatuh kat toilet rumah maklong aku hari rabu malam khamis.... dekat sejam jugaklah dia kat dalam toilet tu before she managed to keluar dari toilet.  Wife cousin aku found her kat pintu toilet dengan badan full of sweat.  On Friday kalo tak silap she was admitted kat CCU hospital muar...  Saturday pulak mak aku call bagitau that condition atuk aku wasn't good... ada bleeding kat dalam perut / usus dia... so doctor terpaksa stopkan ubat cairkan darah and dia boleh kena stroke anytime... :(  itu yang mak aku mintak kitorang balik jenguk atuk aku tu...
Berita terkini aku terima, atuk aku dah pindah ke wad biasa semalam kot... tapi  bila buang air besar, najis dia berdarah... and now she is in critical condition...... semoga atuk aku cepat sembuh dari kesakitannya... InsyaAllah.. Amin...

3 comments:

Unknown said...

Hi...I'm your new friends....i follow you and hope that you'll follow me...

eynda said...

Semoga takde yg serius... get well soon atuk... biasa la anak sulung selalu kena buli dgn adik dia hehe... macam adam & hannah :-p

Zareene Saifuddin said...

eynda,
thank you for the well wishes... alhamdulillah... atuk zareene dah semakin sihat... now tunggu masa nak discaj ja..