Click for More Info

Friday 28 October 2011

Jalan-jalan & Makan-makan @ Ikea

Sometime last week, aku terbaca ada posting kat fanpage Ikea pasal meja idaman aku dijual dengan harga yang lebih murah.. tapi for a limited time only.. so, aku pon ajaklah husband aku pi Ikea wiken baru nih tuk merembat itu meja... hehehehehehe...

Plan asal was to have our breakfast kat rumah / kedai area rumah then off to Ikea.. then lunch kat cafe Ikea tu.. alkisah aku ni teringinkan meatballs & daim cake... skali tu dah memasing bangun lambat and melingahkan masa, maka plan pon bertukarrr.... brunch di Ikea... yipppieeeeee...... habis diet mak... hahahaha.. fedulik hapa.... bukan selalu makan di Ikea ye dak???

Sampai je Ikea, we had our brunch... ntah apa hangen husband aku itu hari, maka dia telah membeli makanan dengan banyaknye okeh.... hmmm... ini lah apa yang kami santap itu hari...

chicken wings, salmon, shrimp sandwich, meatballs, daim cakes & nuggets for the kids

Ini pulak gambar my girls yang tengah khusyuk dan tawaduq memakan meal dorang.. hahhahaa...

Dah setel bab makan-makan ni sumer, aku pon anto la Yasmine ke Smaland... memula dia takmo pi... tapi bila pujuk suh tengok show Princess and the Frog, akhirnya.. dia agree... lalalalalaa... boleh la mama and babah bershopping ngan aman... hiihihihiihhii...

Aku pon apa lagi.. teruslah celapak naik ataih... nak mencari meja idaman... hahahaha... alahai.. bukan mahal pon meja tu.. rege asal dia rm59... tapi bagi aku yang golongan marhein nih, rege rm59 tu beso valuenya... dan bila rege sudah semurah rm39, haruslah aku membeli... eh salah... haruslah aku memujuk husbandku tuk membeli... hehehehehehe.. bukan setakat meja.. ada few items yang aku grab kat Ikea tu.... nanti aku bat entry lain pasal barang borongan tu yek...

sedang aku dok mencari meja aku tu, mak aku call bagitau condition atok aku wasn't dat good...  and mak aku suh aku balik Muar... sementelah dapat phone call dari mak aku, sekali lagi plan kami bertukar... nanti aku citer kat next entry.. wokey babeh....

No comments: