Click for More Info

Thursday 16 June 2011

Tun M

Assalammualaikum....

Actually citer nih citer dah basi... mana tidaknya... this happened during Wesak Day last month.  My mom and sis & family came to KL on that particular public holiday to attend my mom's cousin's daughter's wedding reception.  The reception was held at Wardiburn Camp.  Sampai je sana we all terus masuk hall... terjumpa la my aunties:  Teh and Mak Long... and not forgetting my beloved grandmother...They were about to leave.  So we all teruskan dengan agenda makan-makan.. almaklumlah... lapo... hahahahha... while waiting for my turn to have lunch (biasalah kan kalo orang ada anak kecik, sure la makan bergilir-gilir dengan suami.. kang sapo lak nak jaga hembeg tu kan.. ) tetiba my eyes caught something... cam x percaya jek... I saw him... orang yang I sanjung.... after a while baru I teringat yang the pengantin perempuan is his cucu saudara... no wonder he's around...

Since the weather was so hot, lepas wedding tu all of us terus balik rumah... and canaz demok penat kot berlari seharian kat wedding tu, terus tido dengan lenanya.. even dah sampai rumah pon tido lagi... hmm.. yasmine toksah cakap la... her latest activity now is menyelongkar...  adusss....
Canaz, sedap sangat ke isap jari tu?


Yasmine:  Ala mama... coins dah abis... :(


Tido sampai molot terlopong..


No comments: