Click for More Info

Friday 24 December 2010

Ali & Associates' Gathering (17-20 Dec 2010) ~ Part 2

Program bagi 2nd day gathering adalah berjoging di Taman Negara Pulau Pinang.  Semua yang teringin tuk join this activity bangun awal.. termasuklah anak dara i yang eldest ni... memula sampai sana dia yang excited nak joging.. tapi x sampai berapa langkah, dah mintak babah dia kong (dokong) adehhhh.... Yang tidak join activity joging pulak tugasnya prepare breakfast for everyone.

Lepas dari berjoging, mereka pegi ke pasar pulak untuk menjala ikan di pasar to be cooked for lunch.... hahahahaha... Hasil tangkapan adalah ikan kembung, udang harimau & sotong.. Good catch, guys! Kebetulan terserempak dengan bekas Mufti Perlis... so, hubby and my beras yang respectively berseluar pendek pon apa lagi... take the opportunity to snap a photo with him la...








serupa tak???

Sementara the ladies is preparing the lunch, yang lain pula sibuk bermandi manda dan bermain pasir.




Malam after dinner, kami berjalan-jalan sekali lagi di Rock Walk... this time xder beli apa pon.. just beli cd 3 keping = RM 10 and Tok Puteh belanja Yasmine and Zahra a Dora dress for each of them.  Lepas dari acara di Rock Walk tu, para lelaki yang telah cukup umurnye... 18 tahun and above daaaaa.... meneruskan agenda mereka ke Hard Rock Cafe, Penang.


No comments: