Click for More Info

Friday 9 July 2010

Tetamu Tak Diundang

Last Thursday, dear hubby found a rabbit underneath our car... that was 1 of the 4 rabbits that we saw a day earlier... x sangka plak dia ada kat rumah kami... then, when hubby started to warm up the car engine, he ran away.. ingatkan jauh la sangat larinya.. rupa-rupanya kat area pokok bunga aku jer... To my surprise, on Friday afternoon bila aku balik dari office tuk tukar baju before ke hospital, I saw the same rabbit again.. dan ia sangat jinak... and hubby baru discover yang rabbit itu duduk di bawah pergola rumah kami... dan dia masih berada di rumah kami sepanjang hari Sabtu minggu lepas... habis pokok-pokok yang aku tanam dimakannya.. yang best tu, pokok pegaga aku licin.. dimakan dek rabbit tu.. bukan setakat makan malah siap duduk dalam pasu pegaga tu untuk melicinkan lagi pokok pegaga aku... nak marah.. tapi sebab rabbit tu cute sangat.. x jadi nak marah.. hehehe







No comments: