Click for More Info

Tuesday 2 December 2014

The Kasih Shawl

Sejak Filla jual The Kasihs Shawl ni, aku memang suka beli shawl dari dia... sebab kain dia lembut dan yang penting tidak begitu jarang... selesai la pakai... coz dia lebar kan... so senang kita nak adjust labuh pendek dia bila kita pakai shawl tu... 

Cam biasa aku akan collect shawl yang aku order kat rumah Filla... sebab area rumah kitorang berdekatan...  aku memang dah set ngan Filla nak amik petang Selasa lepas.. selalu aku on data plan aku kot2 ada whatsapp masuk ke hapa.. boleh pulak aku terlupa nak on hari tu... Filla whatsapp yang dia ada keja kat KL... tapi time tu aku dah sampai rumah dia... so ahkak deal ngan bibik je la... 

Bibik si Filla ni bagus betul la..... boleh jadi marketing staff... beria-ria dia promote kat aku suh amik semua colour yang baru release tu sebab aku rambang mata... ahahahhaa.... tapi disebabkan budget yang limited, aku amik 2 colour je.. butterscotch and brick... owh.. plus cherry yang stoknya ada kat Peej.... sempat snap gambo ngan leecha yang tengah concentrate tengok pipin (upin ipin).  Amaani ngan Kasih tengah main kat luar time tu.. tak dapat nak bergambo ngan dorang... but anak-anak Filla ni bagus.... Amaani tu friendly.. Kasih dia ok cuma malu-malu sket... hehehehe



hiiiiii.... geram tau dengan leecha nih.... chomelllll.....




Ni antara collection The Kasihs Shawl aku... nanti aku share ngan korang full collection aku setakat ni in my next entry... chewah... hahahahaha.....

No comments: