Click for More Info

Thursday 27 November 2014

Sakit Mata dan MAHA 2014

Hi korang... lama aku tak bersiaran kan... well... ahkak was on medical leave seminggu... sakit mata uols... sapa yang friend aku kat facebook tu tau la... sebab aku share gambo kat insta and facebook... 



Jumaat hari tu mata dah baik, terus set short breakfast meet up dengan kawan aku... sebab both of us nak kena pergi sekolah anak masing-masing ambik final exam result.. 

Lepas amik exam result Yasmine, aku gi MAHA... tak plan pun... sebab dah tak tau nak ke mana plus aku pun memang plan nak tutup dapur hari tu, maka perjalanan balik aku di-divert ke MAHA.. hehehehe... 

Saja je aku pegi sebab sorang.. takde anak-anak... senang sket nak berjalan... panas tu toksah cakap la.... kali ni aku tak pergi pun area ladang-ladang binatang tu... aku plan nak g exhibition hall sebab tak pernah sampai kan... so sampai je MAHA tu terus aku amik tram untuk ke main hall... 

Laman Nenas

Laman Padi















No comments: