Click for More Info

Monday 3 November 2014

Kena Tindih


Korang pernah kena tindih / hempap time tido tak??? Aku ni boleh kata jarang la kena tindih time tido ni... tapi hari Jumaat lepas, aku kena... 

Malam tu kitorang gi dinner kat Putrajaya... balik dari dinner tu dalam kol 10 and anak-anak aku dah pengsan dalam keta... so angkat dorang letak dalam bilik.. since dorang dah tido, aku pun kemas la rumah... sapu and mop bagai... Pakdin teman sambil dia layan hempon kat luar... setel mengemas around kol 12 camtu... 


Lepas mengemas, aku mandi and terus tido.. time tu kol 12 lebih ke pukul 1pagi.. camtu la... aku ni jenis letak je kepala terus tido... so memang kompem la time kena tindih tu aku memang tengah tido.. tapi aku boleh nampak uols kejadian tu.. cam kita tengok tv camtu... 

Aku ala-ala separa sedar... yang pasti aku dapat rasakan sebelah kiri aku  kat tepi katil tu ada 'sesuatu'.... and 'sesuatu' itu datang dekat dan berbisik kat telinga aku 'suprise.....' tak lama lepas tu aku bergelut sebab kena tindih... nak bergerak tak boleh.. apatah lagi nak keluarkan suara... ntah cemana tetiba suara aku boleh keluar and aku terus jerit... Pakdin yang tengah siap-siap nak tahajud kejut aku tanya kenapa... aku ni mengigau ke?? Since aku still takut, so aku just bagitau dia yang aku ok.. xde apa-apa... 

Esok tu baru aku berani nak cerita... and kitorang cam kelakar la plak kan sebab 'sesuatu' itu cakap omputih... hahahaha... 'surpriseeee' (secara berbisik) cam tengok citer hantu omputih lak kan... kahkahkah... tapi hakikatnya adalah realiti uols.... serammmm.....

No comments: