Click for More Info

Thursday 6 November 2014

Kelantan ~ Day 2

2nd day ni Yasmine demam pulak dah... haih la.... nasib aku memang sentiasa standby ubat whenever aku travel... so time breakfast dia melepek je... Shahnaz ok je... alhamdulillah...

yasmine's plate.. shahnaz makan cereal with milk.. lupa nak amik gambar...

pinggan ai... 

Lepas breakfast Pakdin terus pergi site visit kat Tanah Merah.. So, aku stay kat hotel dengan The Yasmines... bawak diorang mandi kat swimming pool... elok pulak si Yasmine tu tak demam bila mandi kolam.. hahahaha... Anak-anak aku mandi kolam tu adalah dalam sejam kot.. then kitorang naik atas... dua beradik tu kebuluran uols... habis sosej ngan honey star yang aku tapau dari coffee house tadi... hahahaha...





plan asal was aku kena bawak diorang ni lunch kat luar sebab Pakdin will not be back till petang... tup-tup baru aku nak siap-siap nak keluar, Pakdin call bagitau yang lagi 45 minit dia sampai hotel.. nak bawak kitorang gi Rantau Panjang.... so, kitorang lunch kat Rantau Panjang je la... Pelik betul... aku cam takde napsu nak shopping pun kat Rantau Panjang tu... kenapa entah... maybe sebab mostly kedai-kedai kat situ display barang dorang sampai ke kaki lima kedai... so ruang untuk berjalan adalah limited plus orang pon ramai... mungkin itulah yang membantutkan napsu shopping aku.. hahahaha.. 





Malam tu kitorang gi Wakaf Che Yeh... hujan lebat la plak... nasib sempat berteduh kat kedai makan, dan dinner sekali... Kitorang takde beli apa pun kat Wakaf Che Yeh tu... just beli blanket Despicable Me ngan Tom & Jerry tuk anak-anak aku...

pulut pauh... sedappp... *lapailio


nasi kerabu... sedap.. *lapailio


laksam... sedap... *lapailio

overall, makanan kat kedai tu semua sedap lah... time type entry ni pun berapa kali ntah aku terliur (sorry.. i lost count.. banyak sangat... hahahaha) tengok all the food... 

No comments: