Click for More Info

Tuesday 23 September 2014

Farewell Staff TDB

Sebelum puasa hari tu department aku bat farewell untuk semua staff sebab Faculty aku bat major restructure bila Dekan yang baru naik.

Department aku akan diserapkan di bawah Pejabat Dekan Fakulti dan bos aku, Timbalan Dekan Pembangunan akan ditukar menjadi Timbalan Dekan Penyelidikan & Inovasi.  Tapi aku dapat bos baru... sebab bos aku tu akan buat Industrial Training... 

Ofis pun pindah... semua orang akan pindah ofis yang baru kecuali aku... sebab ofis kitorang yang sekarang ni akan jadi ofis baru aku... dat is Bahagian Penyelidikan dan Inovasi... so, I will be the new staff at my old office with the new boss and office colleagues.. Totally a new environment for me...  Semoga Allah permudahkan segala urusanku... ameen....

Farewell kitorang bat Seoul Garden The Mines... guna duit yang kitorang bat monthly collection tu... pastu dapatlah print t-shirts as souvenirs tuk semua staff.  Alhamdulillah... 

Antara geng aku


bos kitorang yang sempoi


us... TDB staff

To all my TDB colleagues, you guys will be missed... tapi takpe... I will always drop by your office untuk melepas rindu dan exercise mulut... hahahahaha....

No comments: