Click for More Info

Tuesday 11 March 2014

Tengok Wayang

6 Feb 2014 hari tu aku ada exam tuk kenaikan gred Setiausaha Pejabat... Normally kalau ada exam ni memang entitled for unrecorded leave... so, aku dah plan la lepas exam tu nanti nak dating ngan Pakdin... sementara cuti belajar dia masih berbaki  nih.... tup-tup pagi tu kejut yasmine mandi tuk gi sekolah, dia demam pulak dah.... so, tak pegi skolah... dok rumah ngan babah... 

OOTD aku hari tu... first time pakai inner magic... okeh tak???

Habes je exam terus aku called Pakdin ajak keluar... Yasmine? Of course la ikut sekali.... memula plan sampai rumah, fetch dorang, makan then gi klinik... skali sampai rumah, aku tengok orang yang dikatakan demam tu sihat walafiat je... saboo je la nak oiii... so, aku bagitau Pakdin takyah gi klinik... jom kita lunch kat Alamanda... boleh tengok wayang... citer Kami Histeria... dia kan ke peminat tegar Fazura... hihihi... 



Sampai je Alamada, terus beli tiket... then lunch kat Johnny's.  Timing cantek jer... elok habis makan, sampai masa tuk masuk movie hall.  

aksi love birds minum ni yasmine yang suruh pose... 


pose orang bercinta

pose orang bergaduh.. hihihii... semua ni little photographer yang suruh pose.. ^_^

  Best jugak la citer Kami Histeria ni... habis je tengok wayang dalam kol 5.30 petang, terus kitorang gerak balik... skaliiiiiiiiiiiii..... stuck in jam ko.. start dari IOI Palm Garden tu sampai la persimpangan SKVE / Cyberjaya tu... ada lori rosak melintang tengah jalan block all 3 lane.. T__T  Sampai rumah lepas maghrib uols... 


No comments: