Click for More Info

Thursday 12 September 2013

Shape Night Run 2013

Waaahhhh.... sejak dah jumpa geng nih, kemain aktif lagi my running and walking activities... hehehehehe....  Sabtu lepas I joined Shape Night Run kat Putrajaya.  Anak-anak babah dorang jaga... memula ingat nak mintak tolong my babysitter jaga dorang.. tapi babysitter ada plan with her daughters, so en. somi la yang jaga my girls... Thank you so much, darling... 

Ok... dah nama pon night run kan... so gathering time for runners kol 6.30pm.  I masuk fun run je... flag off at 8.20pm.. so I gerak dari Seri Kembangan kol 6.45pm camtu... alhamdulillah... dapat parking dekat dengan Masjid Besi... so, mudahlah nak solat maghrib kan... kang tak solat kang kena panah petir lak bak kata my husband... sampai hati u ling... huhuhuhu... 

Time flag off tu still hujan... tp renyai-renyai la... congrats to all of us the runners... despite hujan renyai-renyai tu, all of us managed to finish the 5km run... upon reaching the finisher line, all finisher runners were given a bottle of mineral water, banana and a cookie by Tous le Jous each... sedap wehh.... pastu pi collect goodies bag... 





 my partner in crime... Nora... hehehehehe

goodies that we got.. alhamdulillah...

*all pictures were taken from mine & Nora's facebook

No comments: