Click for More Info

Wednesday 8 August 2012

SRK BPP's Sports & Fun Day

Assalammualaikum semua... lama aku tak update blog kan... ntah la... sekarang ni aku rasa malas jerrrr..... nak masak malas, nak update blog malas, nak kemas malas... semua pon malas lah.... haiippppp..... i tak pregnant okeh.... tapi kalau Allah SWT kurniakan rezekiNya, aku terima jer...

Okay.. ini cerita bulan Julai hari tu... sekolah Yasmine bat sports day dorang kat Megakidz Midvalley... buat pulak on Monday kot kalo x silap aku... Ntah la aku pon tak tau kenapa this year management sekolah dia bat sports day on weekdays... normally on weekends... okay la sket...

Dek kerana on weekdays, aku tak dapat pegi... in fact husband aku pon tak dapat pegi gak sebab on the same day dia ada meeting and kena officiate course kat Sepang.  Tapi kesian pulak kat Yasmine... lastly aku suh husband aku drop by kejap after his meeting... tu yang dapat captured these pics tu... Overall Yasmine had so much fun and she won a medal untuk game apa ntah.... alamakkkk.. lupa lak aku nak snap gambo medal tu... :D



yasmine muka bosannnn jek...


No comments: