Click for More Info

Thursday 12 July 2012

Floria 2012 - Part 1

Kenapa ada part-part ek? haa... part 1 ni pegi dengan SILs aku... part 2 pulak ngan anak-anak aku.  Last week SIL aku yang dok Kulim tu mai KL sebab nak jemput anak dia balik dari Mesir.  So, sementara nak menunggu ketibaan anak dia tu, kitorang pon penuhkan la masa yang terluang tu dengan pergi ke Floria... lagi pun aku blom sampai lagi Floria 2012 nih... bizi ngan kenduri kawin kazen aku...

So, let the pics do the talking yeah... hahahaha.. yang benonye aku ni tade idea nak merepek apa.. :) layan jek la uols... i is blank

rombongan cik kiah ke Floria



koboi di taman bunga.. :)




rumah kat belakang tu nampak cam betul jek kan.. padahal poster jek tu..

aku suka area sini.. buluh yang dianyam menghasilkan pelbagai rekaan.. sungguh kreatif




siap dapat pokok lagik... kellasssss kak chik.. :)

6 comments:

Unknown said...

tuh lauk kedai mana tuh?

bila tah kita jumpa kat pesta floria ni kan...malas oo nak pi panassss

Zareene Saifuddin said...

watie,
Ni lauk kedai kat Nilai.. Auntie Aini's Cafe. Babe, rasanya kita jumpa time Floria 2011 kot... ha'ah babe.. mmg panas gila.. time aku pegi tu memang time tengahari rembang...

Akak Kembang said...

masih x berkesempatan nak tgk lagi..i'allah tahun dpn plak kot

Zareene Saifuddin said...

Alin, insyaallah...bagi sihat betul2 dulu ye...

Azian Elias said...

masih on lagi ke Floria ni..

Zareene Saifuddin said...

Kak Yan,
Floria ni dah abis dah... 30/6 - 8/7/2012 hari tu... kalau akak nak pegi kenaa tunggu next year.. InsyaAllah... x worry.. it's a yearly event organised by Perbadanan Putrajaya..