Click for More Info

Tuesday 15 November 2011

Kisah Deepavali

Fuh! Lama giler terperam citer nih.... dah dekat sebulan zareene oiiiii.... hahahhaah... sorry la ek... mood tuk compose dalam blog tak mari.... hehehehe

Ok... cuti deepavali hari tu, kitorang tak ke mana-mana pon.. just pi LCCT tuk jumpa PIL aku yang akan terbang ikut rombongan geng-geng depa ke Acheh... time tu kami tak breakfast lagi... so ajaklah PIL aku pi makan kat one of the cafe yang ada kat LCCT tu.... kami makan kat Lagenda...


Tengok menu cam ok... skali makanan sampai... macam hampehhhhhhh dan la tu eating area dorang pulak punyalah banyak lalat!!!!... Owh, PIL aku tak dan nak jamah ayaq depa sebab depa kalut nak masuk departure hall... takut kena tinggai... so, sementara husband aku hantaq mak ayah dia pi departure hall, aku & yasmine tunggu la makanan sampai kat kafe tu...



Lepas makan kami terus balik rumah... Actually petang tu aku ada 2 birthday invitations... 1 anak kawan husband aku kat kelang and another is anak kawan aku kat Serdang.  Both kami tak dapat pergi coz petang ittew hujan lebat gilersss dan anak-anak aku telah ketiduran dengan jayanya....

To those yang menjemput, maaf ye tak dapat hadir... tapi rasa tak seronok pulak bila ada host yang posted nasty status on FB referring to the invited guests yang could not make it for the party... C'mon la... be rational... you invited us.. if we're free and available, insyaAllah we will make it... but somehow, you, as a host of a party must also understand that people sometimes do have their personal matter to deal with... So, cuba-cubalah fahami situasi orang lain.... Whatever that you typed on your FB status bar / comments show who you are....

No comments: