Click for More Info

Wednesday 17 March 2010

Kantoiiii!!!!!!!!!

In conjunction with the school holidays, i took leave to go back to my PIL's @ Kedah.. hmmm... balik kampung memanglah seronok.. mana xnyer... celik jer bijik mata, breakfast dah tersedia... senang citer stok makanan ni memang 24 jam ada jek la.. hmm.. dugaan tuk aku tu.. tp aku masih kuat lagi.. makan je sumer yang ada except for nasik..

Al-kisah ari senin ari tu, we had nasik kandaq kat our all time fav shop.. maybe sapa yang penah / tau kedai tu depa x lalu nak makan sebab ye la.. kedai post-war.. dah la tu.. kedai kopi cina lak tu.. mamak tu menompang ja benega kat situ.. tp x kisah la...janji nasik kandaq dia sedap... nikmat makan dia boleh buat mata kita kuyu ja... ok.. berbalik pada citer aku.. memula memang aku kuat xmo makan nasik.. tp bila dh smpai kdai tu, rasa cm x kena la plak makan nasik kandaq amik lauk ja... akhirnya... AKU TERGODA... huaaaaaa..... makan gak nasik... 1/2 senduk... habis PIL & hubby gelakkan aku... caih!

1 comment:

cikdiva said...

Babe,
ada taghttp://mommydaddyicca.blogspot.com/2010/03/jawab-tag-dr-ms-lyn-rezka.html ko kna wat.. rajin2 jwb la k..